Alla inlägg under oktober 2011

Av livetsprovning - 17 oktober 2011 19:25

Ja tänk.....


Nu har det gått 14 dagar redan!


14 lååånga dagar av toppar och dalar men mest dalar känns det som....


Det har varit jobbiga 14 dagar...Så jobbiga att jag har "stängt av".....

Funkar inte i huvet..... Pratar jag med sambon och frågar honom om tex vad han vill dricka till frukost så svarar han nått...Men typ 2 min senare så frågar jag samma sak och kommer inte ihåg vad han svarade.....


Lika om jag sitter och tittar på vädret,så kan sambon fråga när det precis är slut...Vad skulle det bli för väder i morgon?

Ja inte kommer jag ihåg det......


Huga... Men tydligen så kan det vara en vanlig reaktion,kroppens försvar att man stänger av för man orkar inte helt enkelt ta itu med allt på en gång.....


Idag har jag försökt mig på att putsa köksfönstren på insidan, men orken är inte riktigt på min sida.men jag är nöjd, måste försöka vara nöjd med det lilla!

Även om man i huvet vill MER!

Men det är nått jag har fått tacklas med dom senaste 8 åren, sen jag gick in i väggen.Att försöka acceptera att nu är det så här......


Men huvet vill MER! Men kroppen vill nått helt annat!


Livet med utmattingssyndrom är inte alltid kul!

Men jag vet att det finns dom som har det mycket värre än mig!



Näe nu är det nog med gnäll för idag!

Av livetsprovning - 10 oktober 2011 16:06

Ja just nu är det kaos......


Men inget av det tänker jag ta här.....


Men det är tungt.....


Det händer lixom saker runt en, så nu börjar jag bli less.

Less på att inget "kan få flyta på" uten det ska bara hända och man ska bara stå ut med det.....


Har varit kanon körkyld med hosta och sömnlösa nätter. Sjukskrev mig själv en vecka men inte ville det ge sig på den heller.... Utan det va bara att ge sig iväg till doktorn. Kändes så löjligt att bli sjukskriven för en löjlig förkylning. Men eftersom att jag har utmattningssyndrom så blev det ju inte ett dugg bättre när jag inte fick sova med nån ordning.....


Nu är jag oxå sjukskriven men på helt andra grunder. Som är mycket mer jobbigt än en förkylning. Allt annat runt en känns som om det är bagateller, om nån ringer och gnäller över nån små sak så vill jag bara skrika!!

- Va TACKSAM för det du har!


Mitt i allt detta så skulle jag börja min arbetsträning, men det va bara att ringa och skjuta den på framtiden....


Idag har jag försökt att vara ute lite för solen skiner,men det är inte lätt när man har ont och inte funkar "normalt".


Får se hur mycket jag orkar uppdatera här..... Även min pysselblogg ligger nere just nu......

Ovido - Quiz & Flashcards