Alla inlägg den 4 januari 2014

Av livetsprovning - 4 januari 2014 18:46

Ja tänk det är 23 år sedan olyckan hände... Olyckan som ryckte bort min farbror alltför tidigt!

23 år det är inte klokt! Minns det som igår, vad jag gjorde vart jag va när jag fick beskedet....

Att man var som i en "bubbla" Så overkligt! bara några dagar före sin 45 års dag.


En mor miste sin son

En bror och syster miste sin bror

5 barn miste sin farbror


Men framförallt!


En maka miste sin man

3 barn miste sin far.


En bygd miste  en "stor" man som hjälpte dom som behövde hjälp och en man som fixade och donade med bygdens ungdomar att dona bla med isen på rinken för bandyspel.


Många år..... 23 st.


Bara några dagar efter det så började jag min första dag i gymnasiet..... Flyttade hemifrån....

Inte klokt....


Livet är inte rättvist! Var rädd om varandra medans ni kan! Man vet aldrig hur livet blir, inte ens om en minut....



Ovido - Quiz & Flashcards