Alla inlägg den 28 januari 2014

Av livetsprovning - 28 januari 2014 21:21

Skulle ha åkt in och legat på patthoellet i natt föratt göra operationen i morgon...

Men idag vid 12.30 så ringde dom oh sköt det på "framtiden" ...

Sjukhuset var fullbelagt så dom kund inte ta in fler....   


Tycker det är lite knstigt för dom kan ju inte ha planerat så illa.... Eller så är detexremt mycket folk som har blvit så sjuka så m v tvungen att bi inlagda eller bli kvar längre än det som va tänkt....


 Ja ja.... Ja vad ska man säga?? Är så less!


visst pulvret år bra, men jag vill ha det gjort nu!!


Det är ju inte klokt..... Nu är det 4:e gången som jag  blir flyttad på...

2ggr har de kommit brev om att ändra tiden, sist blev jag nekad för för liten viktnedgång mellan inskrivninge och OP. Nu ringer dom som dag som jag ska komma in.....

Kommer den att bli av lixom??

När jag väl kommer in så är det väl slut på narkosen eller nått dyl.....   


Blir till att beställa mer pulver.... Som det är nu så har jag för 6 dagar, sen är det slut.....


Så i morgon blir det att återgå till jobbet...... Ja dom blev ju nöjda och glada att jag kommer tillbaka..... Nackdelen är ju att jag kan få samtal från ena dagen till det andra, men då får dom vara beredd på det.....

Ovido - Quiz & Flashcards