Alla inlägg den 6 februari 2014

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....


Igår var jag ju så speedad...


Idag är jag så "låg"


Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma vatten så bli jag så skakis i hela kroppen...


Har legat i soffan heladan... Til slut fick jag ta till lugnande för att få slut på oron i kroppen, somnade till slut o sov vl 1,5 timme.... Men det är fortfarande likadant...


Så jag vet int hur det blir i morgon.... Är jag så här då.. Då kan jag inte jobba..

Som tur är så har jag ingen träning i morgon.....

Hade tänkt att dona lite mer här hemma, för jag vet ju inte hur jag kommer att vara efter operationen....


Har endel "projekt" som jag har fundea på ett tag, men inte kommit till skott...Tex byta gardiner i hobbyrummet, sambon ska få kapa den brädan jag fick i julklapp som ska bli vit och sättas upp i köket... Visserligen kan det vara ett lagomt projekt  när jag piggat på mig efter operationen...


Fy vad less jag blir... Det här trådlösa tangentbordet verkar ju vara knäppt, eller så är det för dålig mottagning mellan den delen sommansätter i usb anslutningen bakom datorn eller så är det nått annat fel....

Alla bokstäverna kommer inte med så jag får sitta o rätta hela tiden.... GGGRRRRRAAAAAAAAAAAA


Nu lägger jag ner det här orkr inge mer....

Skapa flashcards