Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Träning, skabbräv....

Av livetsprovning - 2 januari 2014 13:14

Idag tog jag och drog igång stereon uppe på....

Så nu har jag gjort ett "pass" cyklade till 1 låt, hade på rätt mycket belastning, så det ska bli intressant o se hur det går om det blir mer värk..... Fick mot slutet dra ner lite på belatningen, men det gick!   


Sovit som en kratta i natt med det blir andra natten i rad nu... Fattar inte..... Får nog ta och bryta det där ikväll... För i morgon ska jag ju jobba!


Ringde i morse till operationskoordinatorn och fick "bekräftat" att det blir operation vecka 5... Jag ville ju höra så att det var säkert så att jag inte börjar o kör med flytet för tidigt... Men det skulle tydligen dimpa ner en kallelse...

Inte konstigt egentligen för det har ju varit alla helger....


Så nu är det bara att köra på!


När jag precis hade cyklat klart så säger sambon att det är en skabbräv här.... Tittar ut, men blir osäker, för denna varelse var ju helt ren på päls ända upp på skuldrorna... Och jag tyckte nästan att den var lite för stor, men är osäker... Stackare i vilket fall.... Vill verkligen inte att katten får skabb.... Desutom lider dom ju så... Dom svälter ju i princip i hjäl.... Vi får se om vi kan se den något mer och kanske prata med nån som kan korta dess lidande...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards