Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

......?

Av livetsprovning - 27 augusti 2012 19:55

Kom inte på nån bra överskrift....


Imorgon är det läkarbesök på agendan...


Har bokat tiden för läääänge sen... men fick när jag va ny opererad och då fick jag avboka för då va jag ju så sjuk...

Sedan väntade och väntade jag på att få en ny kallelse,men till slut fick jag säga till när jag va dit i ett annat ärende... Och nu är det dax...

Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta lixom.... Hade bokat för födelsemärken som jag vill ha uppkollade och mitt levaxinvärde... Men nu har ju denna värk i armarna kommit tillbaka...


Har provat nu i 1,5 vecka att ta dom tabletterna jag fick förut,men det hjälper sådär... kapar väl dom värsta topparna men inte mer...

Så vi får se hur mycket jag hinner...Annars så får jag väl boka en ny tid...


Jisses vilken kul kväll det va i lördags! Lever på minnet!


Men igår kväll kom "bakslaget" gjorde inget särskillt på dan... Körde en maskintvätt...körde diskmaskinen... Eldade och hämtade lite ved... Va inne och mös i största allmänhet....


Igår när vi satte oss för att kolla på tv:n så blev jag så där orolig,nervös...Det bara kryper i skinnet....

Vi kollade i oförsig på en kriminalserie,och det brukade ja kunna bli ororlig,stressad av...men denna gång kändes det annorlunda... Jag va inte stressad av det jag kollade på tv:n...

Så jag provade att ta en av dom svagare av lugnande jag har... Efter en stund började det att släppa och det kändes så skönt... Men det höll inte i sig så länge....

Så det va bara att ta en till.....


Blev lugnare och kom "tillbaka på mattan"  Och vi kollade klart på serien....

Senare,men då va det ju redan läggdax för länge sen så va jag trött och nöjd....


Vet av erfarenhet att hade jag inte tagit detta så hade det varit OMÖJLIGT att somna....


Varför blir det så här när jag har "gjort nått"?  Visst vissa gånger går det bra,men andra så blir det så här...

Kroppen är trött och nöjd lixom,men psyket och huvet går i spinn lixom och blir så stressad och orolig...


Ska bli intressant och höra vad läkaren säger ang mitt levaxin.... Om det har med det att göra....


Nu ska jag kolla på robinson...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards