Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Jo jag lever!

Av livetsprovning - 3 december 2012 19:54

Jo då jag lever men det har varit liiite mycket så jag har prioriterat bort att skriva...


Har knåpat med julkort, följde med på julmarknad i helgen...Så jag ville ha lite nya modeller inte bara dom "vanliga" som jag har gjort förut,så tiden har gått åt till det.


Men rik på att "nasa" det blir man inte! Och vilket jobb sen!


Men det är roligt att komma iväg och få se lite folk,även om  det va kallt!

Det va "ute" som man stod... Näe inte riktigt men det va i stallar som va renoverade,så det va ingen värme... Och det va -10 grader och snålblåste,men som tur va så va det ju lä där inne...


Sen har jag ju arbetstränat.... Det går rätt så OK,men det går inte att höja något ännu...

Hade möte idag med cotchen, Men hon tyckte inte heller att det är dax att höja än...


Så jag har varit seg i några dagar,men det är ju så att man får "betala" när man har gjort nått även om det är något kul...

Trodde att jag skulle sova gott..Men icke... i natt så sov jag som en kratta!

Fattar inte... Kroppen vill bara inte sova! Man borde ju va trött lixom...

Igår på dan då fick jag en "svacka" och blev trött,men jag gick inte och vilade utan fortsatte och knåpade med ljusstakar och dyl... Och det gick över efter en stund...

Men sen va det omöjligt att sova!

Så det blev en lugnande,men det hjälpte inte direkt...

vakande och vände och vridde mig känns det som hela natten...


Så ikväll tror jag att det blir en sömntablett.... Brukar bli så ibland... Nu är det längesen jag tog en sömntablett.

Men ibland när jag har haft flera nätter med sämre sömn då måste jag bryta det för annars så blir det hel tokigt!

Med mer värk och ännu mindre ork.


Just nu så är armarna riktigt OK,även fast jag har gjort mer! :-)

Så det är roligt när det inte värker hela tiden ochatt jag kan ha perioder med lite mer saker som jag gör,men med rätt balans de vill säga... Men den balansen är ju svår!

Huvudet vill massor,men kroppen hindrar en...


Just nu håller jag på och plockar ihop lite här i hobbyrummet. För på onsdag ska jag få främmande! :-)

en tjej som jag så smått har lärt känna på arbetsträningen,men som har slutat och börjat plugga,ska komma hit och hälsa på lite och fika!

Roligt att lära känna lite nytt folk här på byn! :-)


Näe nu ska jag fortsätta!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards