Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Sömn...

Av livetsprovning - 25 december 2012 16:41

Ja den har varit lite si och så med....


Fick en tempur madrass av en bekand tom skulle skänka bort den....

Trodde att det skulle bli bättre sömn med den.....


Men det kan jag säga att det blev det tyvärr inte......


Sängen kan man ju säga har gjort sitt oxå... Så jag trodde att det skulle bli bättre med en tempur madrass....

Men det kändes som om jag låg i ett v.... Fötterna och huvudet upp och rumpan ned....  :-)


Tyckte att madrassen va så hård så att axlarna inte skönk ned i madrassen,med den påföljden att jag drog upp axlarna mot nacken och det va INGE bra kan jag säga..... Blev mer ont i armarna och nån dag hade jag huvudvärk som kom från nacken... Vände mig många gånger/natt för att jag fick ont....


Sambon tog och kollade upp min del av sängen då visar det sig att en av spälorna som ska hålla spiralerna hade gått av vid en kvist.... Inte konstigt att man tyckte att man låg konstigt....

Så han lagade det och så skulle jag prova en natt till med tempurmadrassen......

Men det blev inte mycke bättre.....

Så det blev bara att rulla ihop den..... Får se om jag provar igen.....

Men jag är "rädd om" min sömn så jag tror inte att det är värt nå mer försök....


Natten efter sen jag hade bytt tillbaka så sov jag på samma sida som det verkar...Tror inte jag hade vänt mig en enda gång!!! Så det kändes kan jag säga när jag vaknade..... Men sov gjorde jag! :-)


Mötet med kommunen gick väl inget vidare..... Vi kommer att få besked i slutet på januari.... Men som det verkar nu så ska det räcka med mitt bidrag..... :-/

Ja vad ska man säga.... Visst det KANSKE gör det....Men nån "lyx" blir det inte att prata om...

Blir så man funderar på om man över huvud taget har råd att åka på hobbyträffarna 1 gång i månaden....


Trodde ALDRIG att jag skulle komma i denna sits.....


Tur ändå att man har kärlek,som man både kan ge och få alldeles gratis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards