Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av livetsprovning - 25 oktober 2013 19:43

Allt rullar på i en hiskelig fart!


Har massor som jag egentligen skulle behöva skriva ner... Både om det ena och det andra....


Men arbetspraktiken som det her nu och inte arbetsträningen, för den är klar vilket dom kom fram till att jag har 25% arbetsförmåga.... Suger en hel del energi...... Åker 6.25 vilket bara det är en bedrift.... Och  sen har jag träning hos sjukgymnasten efter jobbet....

Så när jag kommer hem så lägger jag mig och sover en sådär 2 timmar.....


Har varit på läkarbesök på kirurgen    Vilket resulterade i ett JA till operation!

Är så taggad och skulle önska att det var typ nu!! Men Kommer att få en kallelse framöver och har inte fått den än.... Men det är bara 1 vecka sen jag va iväg.....

10 kg måste jag gå ner..... Så 3 veckor före operationen så måste jag börja och äta flytande för att fetta ur levern.... Jag började redan dagen efter att byta ut vissa mål med nutrilett, för jag är så rädd att jag inte ska hinna gå ner dessa 10 kg på flytet, eftersom att jag har noll förbränning i o med att jag har underproduktion i sköldkörteln...

Så nu har jag tagit nutrilett till lunch mellanmål och kvällsfika, massor med vatten och frukt.... Vägde mig igår....   -1,4 kg!!!   

Men jag får passa mig som syrran sa att jag inte äter mig less på det för annars blir det ännu jobbigare att klara flyt perioden.... Och det är ju sant! Vill inte riskera att inte klara av flytet.... För fuska då är ju bara att förstöra för en själv... Den enda man lurar då är sig själv....




Ovido - Quiz & Flashcards