Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Piggare!

Av livetsprovning - 12 juli 2011 09:21

Ja faktiskt!!!!   


Det känns så skönt att jag känner mig piggare!!

Måtte det hålla i sig!


Har dragit ner på tabletterna ytterligare så nu tar jag morgon och kväll..... Men har starka funderingar på att ta bort kvällstabletten, för varför ska jag ha den när jag ändå ska sova? För sova det kan jag. Eller så kommer jag att ta den tidigare på dagen för det är ju då som jag är igång och skulle behöva tabletterna....


Men iallafall så känns det bättre!

Har knåpat här hemma med lite av varje..... Ska försöka få till en loppis nån helg framöver här på gården, för att bli av med lite saker som vi har.... Blir ju lite när man flyttar ihop, saker som blir över...... Så nu är det mesta i sommar stugan så det är bara att ställa upp partytältet och fram med nått bord... Och göra skylltar såklart!!


Hela förra veckan gick jag och väntade på att höra nått från företagsstrategerna, men icke....För den jag har är på semester och dom skulle skicka ut kallelser så att det skulle komma förra veckan..... Blir ju nervös!! Vill inte för allt i världen att det ska börja krångla med ersättningen.....

Ringde dit och då visade sig att dom hade ringt runt och sms:at... men inte till mig....Tydligen så hon som är ersättare är bara där 1g i veckan för hon jobbar i Östersund annars.... Men idag kl 13 ska jag dit.... Får se vad dom säger.....

Det lär ju inte hända så himla mycket på den fronten när alla har semester....

Att söka en plats för att arbetsträna på är väl nästan lönlöst..... Sverige stannar lixom när det är semester....


Näe nu ska jag knåpa vidare med lite kort som jag håller på och gör klara.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards