Alla inlägg den 5 april 2012

Av livetsprovning - 5 april 2012 22:34

Dammsög och torkade hallen och köket igår....


Låg vaken ända till 2 innan ja gav upp,tog en sömntablett....

Det brukar gå bra och jag inte blir "tussig" dagen efter,men idag va jag de...


Gick och lade mig en stund på em... Men somnade aldrig... tur är väl de eller kanske inte...

för nu är jag så pigg....

Vill verkligen få till sömnen!


Någon läkare har inte ringt....

Och till sjukgymnasten fick jag inte komma igår,för dom ringde och hon hade fått åka hem till sin sjuka son...

Men hon ringde idag och bokade en ny tid på onsdag....

Känner mig ändå lite bättre och behöver inte ta dom starka tabletterna inte idag iallfall...


Men idag har jag bakat en marängtårta och en mazzarinkaka....


I morgon ska jag åka hem till mor och far och syrran kommer upp från S-holm och förhoppningsvis så får jag med mig sambon och bonussonen,så är vi alla samlade....Men sambon är lite tussig,drog en tand och hade lite infektion där... Jag tror han har mer ont än han säger,för han vill inte att jag ska tjata på honom att gå iväg igen...


Annars så så åker jag själv! Jag vill verkligen träffa så   :anen.....

Har fixat med påskägg åt dom... Mathilda ska få en ljungrosa kofta som är som en bolero och johanna ska få

lite godis i sitt och sedan har jag köpt galonjacka åt henne...


Näe nu blir det väl att gå upp och knoppa och hoppas att jag slipper va vaken till nångång.

Ovido - Quiz & Flashcards