Alla inlägg den 14 april 2012

Av livetsprovning - 14 april 2012 16:37

Ja det är mycke nu......

Alldeles för mycket enligt min mening.....

Men det är väl bara att "gilla läget" Vare sig man vill eller inte.....


Värken är bättre,men nacken gillar inte att jag står böjd och gör nått eller "arbetar" för mycket med armarna....


Men för det så har jag jobbat mer än nog idag......


1,5 timme vid klyven i morse när jag ändå inte kunde sova. kratta ihop sågspån och skräp och skyfflade upp det i skottkärran,gjort flera hallonpajer i små formar,för svägerskan va hit på fika....


Sedan va jag ut och plockade ihop skräp som har blåst in på gårn,bara på en liten fläck blev det en hel påse....


Sedan har jag plockat och krattat lite i "rundeln" utanför köksfönster och rivit bort torra saker,så att nytt kan komma.... Tog ungefär halva ... Men jag kan säga att nu har mina armar gjort mer än nog!


Har gjort mer nu på en dag än vad jag har gjort på typ 2 månader.... Få se nu då om jag får "betala" ordenligt...


Så nu skulle jag vilja ha något att göra som man kan göra med bena!    


Men det är ju roligt när man äntligen kan göra nått!


Sambon blir väl chockad.... Jag hsom har suttit mes med armarna uppallade med kuddar och värmedyna i soffan eller här vid datorn ,för att "förströ" hjärnan med något så att man inte skulle bli galen!



Ovido - Quiz & Flashcards