Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Inget nytt......

Av livetsprovning - 11 maj 2011 21:39

Näe tyvärr....

Samma jäkla värk..... Inser nu när jag kollar här i bloggen att det är längre än vad jag trodde själv..... Så nått bra är det ju med en blogg.....

Då kan man få "svart på vitt" hur länge jag har haft värk.....


Näe det blir nog att ringa till doktorn ändå.... Står snart inte ut!


Men i morgon ska jag till S-vall på undersökning....

Får se vad/om det ger några fynd...... 

Jag hade hoppats på en dag på ikea och lite annat trevligt, men som det känns nu så vill jag bara hem och ligga under ett varm täcke för då känns det bäst....


Idag har det åskat och regnat lite..... Men man blir ju brydd på elbolaget..... Ja strömavbrott är väl inte så konstigt när det åskar, men hur många gånger ska dom slå av och på strömmen när det har gått över..... Det var väl minst 10 gånger ja mer.... Kylskåpet låter lite konstigt......

Kan ju bli en "jättekul" utgift....!!  NOT!!

Men det skulle inte förvåna mig,nu när jag äntligen ska få en liten slant från FK i det arbetsmarknadspolitiska åtgärden jag är i..... Blir ju kul att "stoppa" det mesta i ett nytt kylskåp.....

Men vi får väl se..... Annars så kommer härjeåns kraft få ett samtal med en förfrågan om det verkligen får gå till så här.... Kan säga att det inte är första gången dom slår av och på strömmen hit och dit.... Tror aldrig jag har varit med om nått liknade!

Tur man har en "gubbe" som kan fixa och dona lite... Men ibland räcker inte ens det.... När termostaten gick bytte han den.... Men denna gång kan det vara nått allvarligare....

Ja den som lever får se.....

Näe nu blir det väl snart sängen... Ska vara i S-vall kl 9......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards