Alla inlägg den 14 november 2011

Av livetsprovning - 14 november 2011 16:10

Ja nu håller det på likadant igen....


ELLER rättare sagt JAG håller på igen.....


Idag har jag : Hämtat posten,varit till grannen med tidningar som va hennes, kört 3 kärror löv, krattat

ihop till "körning" i morgon,varit iväg med plast glas metall och tidningar,pratat med försäkringskassan, svängde in på kiosken och postade

ett brev, kört in en kärra med ved, dammsugit hallen och köket och har torkat golvet i köket och väntar nu på

att det ska torka så att jag kan ta nytt vatten....


PUH!!


Sen ska jag torka hallen,dammsuga och torka vardagsrummet, känner även för att baka....


Nu är jag så där "upptrissad" IGEN!


Och inte lär jag mig heller!


Undrar bara hur det ska gå när jag ska börja med min arbetsträning..... För DÅ funkar det inte med att hålla på så här.... Det gör det ju inte nu heller egentligen.....


Ändå så är jag inte riktigt nöjd..... Men fast jag vet att detta funkar inte för mig så gör jag likadant

HELA tiden.... Blir så LESS på mig själv.... Snart blir det väl en krash och jag blir liggandes nån dag....

Men det hjälper inte... Jag gör likadant igen....


NÄR SKA MAN LÄRA SIG? OCH VETA SINA BEGRÄNSNINGAR????


Jag har begränsingar men det verkar som om när jag får upp farten då skiter jag i dom...

Ovido - Quiz & Flashcards