Alla inlägg den 24 november 2011

Av livetsprovning - 24 november 2011 15:03

Ja bloggens namn passar bra in på mig nu....


Livetsprövning eller livetsprovning eftersom att Ö inte fanns.....


Jag PRÖVAS mycke nu... Känns det som......


Igår va jag till S-vall på sjukhuset, ringde dit för jagkänd mig inte OK efter den senaste tidens händelser, fick en tid igår så jag åkte dit själv.... Trodde att jag får väl en pencillinkur till och sen blir jag hemskickad.....

Men riktigt så blev det inte.....


Jag blev undersökt av en rätt så trevlig kvinnlig läkare,som det visade sig att jag ska till längre fram för andra kontroller, så det va ju bra om jag nu kommer att få träffa samma igen....


Hon undersökte mig rätt grundligt, och fick sedan gå iväg och hjälpa en kollega för att återkomma och sätta sig ner och tog sig tid och förklarade en del.....


Det visade sig att jag har nått som måste opereras bort..... DET va ju en överrraskning!

OM det ens GÅR!..... MEN det kan hon inte svara rikgtig på föränn dom är där och ska operera, för man vet aldrig hur denna "knöl" sitter föränn att man är där och har kollat riktigt.....

Prov togs på den,så nu väntar jag på att höra nått.... Är den "ofarlig" så får jag vänta, är det cancer då blir det fortare......

Detta va ju inte vad jag hade väntat mig att höra......

Jag har varit inne på koller men INGEN har upptäckt detta.....


Så nu känns det som om det är riktigt prövningar.....


Har sovit som en kratta på grund av detta och sen regnade det och haglade nå fruktansvärt i natt vid 3 så jag vaknade med ett DÅN, Det blåste och piskade runt huset och sedan plötsligt slutade det och sedan va det lika snabbt tillbaka.... Så jag va upp och kollade ut men kunde inte se mycket..... Trodde att det skulle vara alldeles täckt med is idag men det är som en hinna bara och ovanpå den så är det hagel som har frusit fast.....men ingen snö än så länge......


Idag går jag som runt i en dimma och funderar och ältar, men det kanske inte är så konstigt.....

Sen har jag skit ont i mina leder i armarna, men det brukar jag få när det är för mycket som händer runt mig, och det kan jag lugnt säga att det gör det nu......

Ovido - Quiz & Flashcards