Alla inlägg den 29 november 2011

Av livetsprovning - 29 november 2011 16:39

För att slippa fundera, på det som komma skall....


I helgen har jag varit hos min bror och legat över, Vi var och åt på restaurang vi åt mongolisk buffé!

ÅÅHHH Vad jag har längtat "sån" mat!

Sedan så "sprang" jag i lite affärer,skulle ha vinterskor till bonussonen, och sen vill jag köpa en systemkamera.

Har alltid önskat mig en sån,men har ansett att jag inte har råd..... Fotat mycket har jag gjort och har insett att

det jag vill ta kort på blir inte bra med min "lilla" kamera....


Så jag va på olika fotoaffärer...... Och till slut fastnade jag för en sonny a 35.... Fick en jättebra visning

och jag hoppas att jag blir nöjd! Det är ju rätt mycket pengar.......

Men jag hade inte använt de semesterersättnings pengar som jag fick ut förra året, så det va väl dax

att göra nått vettigt av dom.....


Just nu håller jag på och laddar batteriet! Så sen ska jag smyga runt här och ta kort....  


Idag "betalar" jag för att jag har varit och roat mig i helgen..... Hjärnan känns trög, så nu när jag sitter och skriver får jag kolla så att det blir rätt stavat.... Rätt som det är så är bokstäverna huller om buller kan vara rätt bokstäver men i fel ordning..... Lederna i armarna värker...... Det är priset jag får betala.....


Men för det så tänker jag inte ta det lugnt!  Ska plocka ihop här i mitt hobbyrum och sedan plocka fram och stöpa lite kaffekopps ljus tänkte jag..... Men det tar ju lite tid men börja plocka med det tänkte jag.....


När jag åkte hem igår så stannade jag på en mack som jag vet säljer korv..... Stannade och frågade om jag kunde få en korvburk av dom.... En tom alltså..... Jag fick 2 st!

Tänkte stöpa en ljuskrona i, men jag tyckte att den verkade grund.... Men det är ju alltid en början....

Får göra små först.... Tänkte prova när jag ändå ska plocka fram alla andra saker....


Näe nu ska jag gå och kolla vad sambon pysslar med.....

Ovido - Quiz & Flashcards