Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Har kommit på de!

Av livetsprovning - 21 november 2011 18:47

Ja nu har jag kommit på "lösningen"


Ja åtminstone en bidragande del till varför jag har varit så "upptrissad", som jag skrev om i förra inlägget....


Jag har ju ökat på medicinen för sköldkörteln!

Men nog tycker jag att 1/4 av 50 microgram varannan dag inte ska påverka en så starkt!

Men tydligen så gör det det!


Jag "behövde" egentligen inte göra det,utan det är jag själv som skulle vilja öka på förbränningen lite...

För har man som jag har underfunktion i sköldkörteln så går förbränningen i kroppen på sparlåga....

Jag har gått ner några kilo nu här sen i sommras så jag ville ge kroppen en knuff  i rätt rikting...


Men jag vet inte ja om det är värt det att bli så uppskruvad så att det känns som om att det kryper i en och att man nästan bara vill krypa på väggarna och kroppen signalerar att nu är jag trött, det här går inte STOPP!!


Men idag tycker jag att det har varit "rätt så OK" inte lika uppskruvad...


Men det kanske beror på att jag är så trött och matt,så jag har inget val annat än att ta det lugnt....


Jag va på hobbyträff igår och idag får jag betala för det....  


Tycker att det är så trisst att man ska behöva "betala" fast man gör nått som man tycker är kul!

Idag känns det som om jag har fått betala ett "överpris".

Hjärnan är seg,jag känner mig yr, utmattad och orkeslös.....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards