Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av livetsprovning - 31 oktober 2012 10:50

Ja igår eftermiddag och kväll levde magen om och det bubblade och for runt i den.... Och idag mår jag illa....


Men jag vill inte ha nå mer magsjuka nu!


Ringde och pratade med min mentor och hon ville inte ha dit mig.... Konstigt....  :-)


Läkaren sa att jag fick höra av mig igen om det inte gick över.... Så jag vet inte jag...

Idag är ju sissta dagen som jag kan vara hemma utan sjukintyg.... Men i och för sig så skulle jag jobba bara idag och sen inget mer föränn måndag och då borde det väl vara över tycker jag....


Men nått lustigt är det med magen....


Idag är det strålande sol ute och 7 grader kallt va det i morse och det lyser så där gnistrande fint

med snön som kom... Det blev ca 1,5 dm snö....


Håller på att ladda kamerna och tänkte gå ut lite här på gårn och ta några kort.....


Nu vill jag att illamåendet ska släppa!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards