Alla inlägg den 12 september 2012

Av livetsprovning - 12 september 2012 19:07

Japp promenaden sänkte mig....


Har vilat idag sovit en stund.... Men ändå så himla utmattad....

Känns som om jag har mjölksyra i hela kroppen....

Eller som en diabetiker känner det när dom har sockerkänning... Skakis...


Men trotts detta så plockade jag nyss fram dammsugaren och dammsög v-rum,hall och köket...


Nu blir det en dusch sen är det nog riktigt kört...

Brukar kunna bli så när jag tar en dusch.... Ibland är det ungefär som om energin

rinner ut i avloppet....

Av livetsprovning - 12 september 2012 12:58

Kollade på lite foton ....


ÅHH vad jag saknar "mina" så pipor!


Johanna...


   


Mathilda...


 


Ja och syrran oxå....     


 


ÅHH.. vad jag saknar dom!

Av livetsprovning - 12 september 2012 12:12

Ja det är tur att jag har 2 dagar emellan som jag ska arbetsträna....


För dagen efter som jag har varit iväg så är orken minimal.....


Igår plockade jag i blomkrukor som har stått i källarsvalen till jordkällaren.... Inget märkvärdigt alls

inge tungt eller nått... Sedan tog vi en paus och drack kaffe.... Efter de så tog jag pärlan och åkte och skulle handla lite..... Till affären är det ca 8 km.... På den biten så "pös" all energi ur.....


Hjärnan känns  avdomnad,ja det känns som om den sover i pann området...


Idag trodde jag att jag skulle vara piggare.... Så jag har tagit fram kött,tänkte prova mig på att göra indonesisk gryta. Sen hade jag tänkt slänga ihop snickers kakor,dom är ju så enkla ingen ugn behövs ens....


Tog nu en promenad på 20 min,den jag egentligen "ska" göra varje dag..... Nu är jag slut igen...   

Fy vad jag är less på detta!


Man kan ALDRIG planera nått lixom,att göra enklare saker kan vara nog så jobbigt...

Och vissa saker måste man ju göra..... laga mat tex.....


Ibland känns mitt liv så inskrängt,jag är lixom fånge i min egen kropp....


Jag ska vara på arbetsträningen först och främst till i dec. Men hur långt har man kommit då lixom?

När 2 timmar känns som om hela kroppen är tömd efter bara de?


Jagkan tilllägga att det är inget som jag är nervös för eller tycker att det är okäkt att åka dit,

så det känns inte som om det drar nått "onödig energi" att åka dit.

Vissa av dom är ju riktigt trevliga och det är högt i tak och det går att skoja hejvilt som det verkar och det gillar jag! att kunna "slänga käft" Så jag tycker det är ett riktigt "roligt ställe"


Men det är klart det är ändå nya männsikor och ett nytt ställe,men jag tycker att jag har snabbt kommit "in i gruppen" och kan skoja och ha kul och är inte rädd att fråga eller så....


Så jag tycker att det är så trisst att jag ändå ska bli så slut....


Men jag får väl kanske planera om denna dag då.... ta bort nått av det jag hade tänkt göra......

Ovido - Quiz & Flashcards