Alla inlägg den 25 september 2012

Av livetsprovning - 25 september 2012 13:25

Inser att det är över en vecka sen jag skrev......


Men det har inte hänt nått direkt att skriva om....


Sen så fick min dator "spel" dom senaste 3 veckorna har den blivit segare och segare så till slut fick man sitta och vänta på att det man hade skrivit skulle komma upp....

Så nu är den på "renovering" hos brorsan.... Tur att man har en bror som kan hjälpa en som är helt ute och svävar när det gäller sånt där.... Så han ska ominstallera allt.... Så jag hoppas att allt är kvar det som jag hde i den sen oxå...


Det enda som jag är riktigt orolig för det är min skärmaskin som jag har kopplat till datorn... För jag har köpt så jag har 300 olika skärmodeller och dessa vill jag inte bli av med.... Men det finns en lösning om han inte får till de... Man kan återställa dom motiv man har köpt 3 gånger så jag hoppas att jag har 3 gånger kvar av dessa så då får man utnyttja de istället....


Sen har jag arbetstränat.... Det går bra,ett trevligt ställe roliga människor....

Men OJ vad slut jag blir!

Huvudet känns alldeles mosigt och är så himla trött när jag ska hem fast jag är där "bara" 2 timmar...

Så det är kämpigt att ta sig hem.. Jag får se till att antingen ha något att dricka eller tuggummi eller

nått,annars så känns det som oj jag skulle kunna somna... Så jag är nog inte den bästa föraren

när jag åker hem....


Jag har börjat att göra korten och en ask som jag ska ha till bröllopet när en kusin ska gifta sig....

Började lite sent,men har klurat i huvudet hur jag har tänkt att dom ska se ut, så nu är det

"bara" skapande kvar....    


Idag har grannen varit hit och kopierat lite papper.... Frågade henne om jag inte kunde få följa med henne på bibblan.... Har inte varit på det här i byn så jag vet inte riktigt vart det ligger inne på skolan...


Har haft lite svårt för att läsa böcker,kommer inte ihåg det jag har läst.... Men nu har jag läste en artikel om en bok som jag tänkte att den kanske går.... Nu kommer jag inte ihåg namnet....


graaaaa...... När jag skriver så skriver jag rätt bokstäver men i fel ordning..... Orkar inte kolla så att allt är rättstavat...


Sen åkte sambon och jag en sväng och hämtade mossa...Så nu har jag varit iväg och köpt ljung, tänkte göra likadant som jag gjorde ifjol att ha nått litet arrangemang på bordet på bron och sen i kockumshinken bredvid min stora lykta,sen får det räcka...


Har börjat att städat bort alla gammla blommor.... Men vissa skar det i hjärtat att tömma i skottkärran, för dom blommade fortfarande.... Men snart är det väl kört med dom... igår va det frost....



Ovido - Quiz & Flashcards