Alla inlägg den 1 juni 2013

Av livetsprovning - 1 juni 2013 08:17

mmmm jo idag betalar jag för det jag gjorde igår....   


Men så är det och jag börjar bli "van" om man nu kan bli de....


Men jag är glad över 2 saker!!!


1 att i går fast jag kände mig uppskruvad och orolig efter mötet så kunde jag vända det någorlunda så att jag inte behövde ta någon lugnande!   

Jag knåpade på med lite kort och sedan så packade jag inför hobbyträffen på söndag.


2 så kom jag på nu när jag funderade här på morgonen,att AF frågade läkaren och kordinatorn/sjukgymnasten igår om det nu blir så att jag i framtiden inte kommer upp till 100% finns det då en diagnos som "håller" för ev sjukersättning då? och det är ju för att jag har sökt sjukersättning förut med då blev det avslag pga att det inte fanns medicinska fynd.... Jag sa då att sisst när jag sökte så fanns det inget sånt och då tyckte FK att läkaren endast hade "skrivit" av det som jag hade själv skrivit till FK.... Så det känns ju lättande,men sen OM det går igenom den dagen det är ju en annan femma....


Ja idag betalar jag.... Mer värk framförallt i benen som ledvärk,ungefär som det skulle kännas innan man blir ordentligt förkyld... Sen känner jag mig lite lätt utmattad,ungefär som om det ligger och lurar och kan bryta ut när som helst...


Idag ska jag åka hem till mor och far, syrran är ju där med sina flickor ohn ska jobba i sommar...Hon har ju kvar sin tjänst och har bara varit mamma ledig... Får se hur det blir framöver med den.

Sedan kommer brorsan hem med sin nya tjej,så idag ska man hem och "kolla upp" sin nya svägerska   


Och orkar jag så är det ju hobbyträff på söndagen...Så jag ligger över hemma och åker i såfall direkt därifrån till stäffen.



Ovido - Quiz & Flashcards