Alla inlägg den 3 juni 2013

Av livetsprovning - 3 juni 2013 17:35

Ja det är tydligen så att man lär sig ALDRIG!!


Har nu "hållit i gång" 4 dagar i sträck..... Och det funkar INTE för mig....


1=Fredagen hade jag mötet med AF,läkaren,cotch och sjukgymnasten/kordinatorn

2= Lördagen klvev jag upp rätt så tidigt så åkte jag hem till mor och far,syrran och jag åkte iväg en sväng     

     med barnen

     och när vi kom hem så hade borsan kommit med sin nya tjej och hennes 2 barn. Så vi åt middag allihop och

      sedan va vi ute och brorsan tog fram den ena motorcykeln efter den andra..... :-) Sedan när dom hade åkt så

      gick jag ner

     till syrran och flickorna sov så vi kikade lite på tv...

3= Söndagen åkte jag vidare på hobbyträff..... Handlade mat innan jag åkte hem..... Va hemma rätt så sent för

     jag  skulle stanna för och lämna ett kort på vägen hem. Duschade när jag kom hem..... Och då gick luften ur

      mig...

4= Måndag idag..... Jobb, städa ihop lite inne på beredningen och sedan åkte vi iväg hela gänget och grillade korv              och fikade och hade trevligt. Åkte därifrån lite tidigare än dom andra för jag skulle till frissan....


I morse vaknade jag vid 4 tiden av att det SPÖ regnade så jag va upp och tog ur myggfönstret... och då blev jag rätt så klarvaken,så det blev svårt att somna om...... Och ju mer vaken jag blev ju mer värk fick jag..... Och kände mig så slut i kroppen.... Men åkte som sagt och jobbade ändå....


Blev rätt så nöjd med håret.... Men jag förstår inte riktigt varför alla ska klippa så himla kort... Fast man talar om hur man vill ha det....??

Men en rolig sak va att eftersom att jag va en ny kund hos henne så tog hon sig tid och vi satt ner i 2  stolar och pratade om hur jag ville ha det....    Så nästa gång ska jag nog gå dit igen och då får hon ta lite mindre! jag vill ju kunna topera upp håret och få volym,men då verkar det som om då klipper dom det heller så kort så då står det ju rakt ut och då blir det volym den vägen....

Men hon va MYCKET noggrann och tyckte att jag hade så tjockt hår! 1timme och 20 min ca tog besöket... Så den som skulle ha tiden efter mig fick sitta och vänta....Jag sa det att nu kommer väl snart nästa hinner du? Jag tycker hellre att det får ta lite mer tid och det blir bra!   


Sambon verkar må bättre och bättre!    Börjar bli mer sig själv.Skojar och skämtar.... Kan tom få en kram utan att man säger till!!    Nu är man nästan i chock,för det har ju pågått så länge, det måste ju va 1 år ca.

Så nu blir man nästan o van att han "är sig själv"  Men jag älskar det jag ser!     

Just nu visslar han och håller på och knåpar med middagsmaten!


Ovido - Quiz & Flashcards