Alla inlägg den 4 juni 2013

Av livetsprovning - 4 juni 2013 14:21

Ja idag betalar jag för dom 4 dagarnas aktivitet....


Det funkar inte för mig att ha saker att göra varje dag.... Men det är så svårt att fatta,man vill INTE förstå att det går inte....

Så dag sov jag till strax före 8 och låg och ville verkligen somna om för jag kände att jag behövde det....


Men det "malde" mer än vanligt i hela kroppen idag..... Så idag känns det i fingrar,fotleder ben armar jag överallt...


Va upp och fixade mig och satte på en tvättmaskin,men när jag va in i sovrummet och skulle hämta kläder,så kände jag att näe jag kryper ner..... Och då visade sig att sambon oxå va vaken!  

Läste lite,men så kom han "krypandes" och låg och höll om mig!       

Har saknat dessa stunder!


Så vi somnade om båda 2......


Men det kanske inte är så konstigt heller att vi va trötta kom jag på nu...... halv 2 i natt så va det ett "skrik" ute som inte gick rikgtigt att definiera... Om det va ett djur eller om det va en människa som lät.... Korta höga skrik om och om igeg,men som sedan efter en stund tystnade....


1 av grannarna har 2 st hästar som går i en hage rätt nära oss och vi brukar kunna se hästarna...Så jag blev tvärvaken och sa åt sambon tänk om det är nån som är hos hästarna och gör dom nått!!! Han va uppe sedan men såg inga hästar....

Idag när jag pratade med en annan granne så hade hon inte hört nåt,men det kanske inte är så konstigt hon bor längre ifrån och har inte öppet nått fönster....

Men en annan av grannarna som bor åt det hållet som det lät,verkar inte ibland må så bra,så det kan lika görna va ifrån dom som det lät.... Men det lät inte som en människa...


Så även detta gjorde ju att man somnade ju inte på engång heller....


Så idag är jag seg,ont i kroppen, hjärntrött..... Seg i tankarna.. Får fundera för att jag ska komma på ord....


Så nu ska jag sluta..... Men tänker försöka knåpa lite i hobbyrummet och försöka "trolla" bort en stund....


Kom på en tanke idag när jag hade klivit upp..... Det va/är ju så här jag har hoppats på att det ska bli,att sambon ska bli frisk och bli sig själv som han va innan allt började rulla på.... Idag känner jag och det har jag ju kännt ett tag att det håller på att vända!

Tänk om jag hade gjort som jag funderade på???!!! Att jag skulle flyttat,då hade jag inte fått uppleva detta!   


I morgon blir det ett nytt "steg".jag ska på besök på sjukhuset.En stor information ang mag operation!    


Ovido - Quiz & Flashcards