Alla inlägg den 12 december 2011

Av livetsprovning - 12 december 2011 07:24

Ja det kan man lugnt säga.....


Klev upp 06.50, ovanligt för att vara mig.....

Men jag klev upp för att hinna elda lite innan jag ska dra till S-vall för narkosbedömmning.....


Tänkte försöka att komma iväg sammtidigt som bonussonen drar å skolan.....


Igår kväll eller i natt rättare sagt när vi skulle gå och natta,så hände nått otäckt.....

När jag precis va klar med tänderna så va det precis som om att det började krampa i magen....

Lyckades ta mig till sängen men kunde inte sitta utan fick formligen kassta mig på den och där blev jag liggande och

höll i mig i madrassen..... FY va ont det va!!

Kunde knappt andas.....


Tänkte att nu får sambon ringa efter ambulans......


Men till slut så släppte det lite så att jag kunde ta medicin.....

Och till slut somnade jag ..... Men det känns lite "lustigt" i magen, inte som träningsvärk

men ja det känns lustigt... Kan inte beskriva på nått annat sätt.....


Måste nog byta batterier i tangentbordet,ser jag.......

För vissa bokstäver "försvinner" så när jag tittar vad jag har skrivit så kan det vara helt 

obegripligt......

Näe nu blir det att slänga in mer i pannan....


Ovido - Quiz & Flashcards