Alla inlägg den 17 december 2011

Av livetsprovning - 17 december 2011 19:55

När jag hade plockat ihop alla kaffekoppar, så tänkte jag .....

Det är lika bra att prova att stöpa en sån där ljuskrona....


Men så kom jag på det är ju kanske inte så smart att göra bara en när man håller på.....

Så nu hänger 4 st här på ställning och torkar.... Så jag skriver lite,doppar,skriver igen osv....

Ska bli intressant och se hur dom blir....

Dom blir  ca 15 cm i diameter eller mindre.... För jag har bara en korvburk som jag stöper i...


Idag har jag varit hemma och "knåpat" och tagit det bara lugnt!

Skulle ha varit på en julmarknad och sålt lite, men tog fel på dag...

Dom ringde och frågade om jag inte skulle komma.....


ÅÅHHH va less jag blev.... Va helt säker på att det va i morgon....

Men det va nog nån mening med att jag glömde oxå....

Jag behövde nog vara hemma!.....


Ovido - Quiz & Flashcards