Alla inlägg den 25 december 2011

Av livetsprovning - 25 december 2011 17:34

Ja det kan man lugnt påstå.....


Tillslut så fick jag klart en ljuskorna...Men riktigt nöjd med resultatet blev jag inte....


Besöket på sjukhuset gick väl sådär.... Hade så ont när jag skulle därifrån så jag ville bara klättra på väggarna...

Men förhoppningsvis så va det sissta gången....


Några besök i affärer blev det dock ändå....

Va in på IKEA och handlade värmeljus.... Det går en hel del sånna nu.....


Va på apoteket för att hämta ut mediciner och skulle även hämta ut medicin som läkaren skulle skriva ut inför operationen eftersom att jag inte får ta dom jag brukar ta förutom alvedon.... Alvedon har vissa dagar varit som ett skämt.... Hjälper inget.....

När det väl är min tur på apoteket... Tror du att läkaren har skrivit ut nån medicin? NÄ!


Ibland undrar man ...... Är det lixom bara jag som ska råka ut för allt möjligt??

Ringde till kliniken... Ja läkaren hade gått på semester och va åter typ på nyårsaftonen ...

Och då är det omöjligt att nå henne via kliniken.....

Sköterskan skulle skriva till en annan läkare och be den skriva ut,men den läkaren skulle vara den enda som jobbade den dagen..... Så hon kunde inte lova att det skulle finnas nått recept....


Får fara på apoteket på tisdag och kolla om det har kommit in.... Annars så får man verkligen hoppas att

det räcker med alvedon dessa dagar.....


Ibland undrar man ju hur vården kan funka..... Ska andra läkare behöva göra det andra inte kommer ihåg eller inte hinner? Hur ska dom då hinna med det dom själv ska hinna med?

Andra får "rädda upp" situationen....


Ja ja... Får väl se hur det går....


Igår va det julafton.......


Här va det lugnt.... Vi åkte till sambons syrra och där va det en hel del folk hemma....

Vi myste,åt,vilade och åt igen......

Jag fick 4 st vita lyktor från IKEA av sambon..... Jag hade nästan klurat ut det....   

För jag visade honom va fint det va i en tidning som hade liknade lycktor arrangerat i ett fönster.....

Och bara nån dag senare så va han med sin syster till S-vall.....


Sen hade jag köpt lite stannsar och dies till mig själv...    

Som jag ska ha till min kort tillverkning.....


Näe nu ska jag gå och lura i soffan ilag med sambon....





Ovido - Quiz & Flashcards