Alla inlägg den 30 december 2011

Av livetsprovning - 30 december 2011 18:18

Har varit 2 dagar hos mina föräldrar......


Kände att jag ville åka dit och hälsa på... Det va ett tag sen som jag va hem och "bara va"...


Dom visste inte att jag skulle komma och dom hörde inte när jag kom uppkörandes på gårn,så dom blev lite brydd när jag knackade på.... Dom hade låst dörren för klockan va rätt så mycket....

Jag tänkte att tag ringa och säga att nu kommer jag, men så tänkte jag att näe det ska bli  en överraskning!


Så pappa såg skapligt brydd ut när han låste upp.... Han trodde att det va syrran som kom....


Så i går när hundarna kom upp med syrran så blev dom oxå brydd....


När frukosten va avklarad så satte jag igång och busa med Kaxa... Men hon va inte på så jätte bus humör... Men efter en stund fick jag igång henne...    

OJ OJ OJ vad full med hundhår jag va när det va "klart" så nu återstår att se om det går att få den svarta tröjan ren igen......


Kaxa och mix....


 


När jag kom hem hade sambon dammsugit övervåningen och flyttat frysskåpet, så nu kan jag äntligen städa akvarieumet..... Så det återstår sen att köpa lite nya växter....


Det va oootroligt mycket träd som hade blåsit av i stormen hemma.... Vi åkte och skulle köpa mjölk och på vissa ställen så va det ju som kalhyggen.....Så det verkar nästan som om att det har blåst mer där än här....


När jag kom hem så hängde jag upp dom nya lycktorna som jag fick av sambon i julklapp....


Så nu lyser dom fint i fönstret!


 


 



Nu återstår att tvätta lite det jag har tänk att ha när jag ska åka på söndag inför operationen....



Ovido - Quiz & Flashcards