Alla inlägg den 13 december 2011

Av livetsprovning - 13 december 2011 16:15

Ja vem kan missa en sån här tävling?


En "säck" som fylls på eftersom!


Om jag vinner ska jag dela den med min sambo,för det är han värd!

Som han följer och kör mig till undersökningar och sjukhusbesök!


http://tjejmorsan.blogg.se/2011/december/julgodis-fran-tjejmorsan.html#comment


Gå in och kolla på länker och va med och tävla du oxå!



Av livetsprovning - 13 december 2011 15:24

Här har man suttit och skrivit ett relativt långt inlägg.... Trycker på fel knapp... Vips så är det borta....   


Bara att börja om då!


Vi åkte så vi va i S-vall 10.15 ca.

När jag kommer upp dit jag ska så verkar dom så förvånade att jag kom....

Ja sade jag det står att jag skulle komma snarast! OJ då snarast! Som tur va så hade jag papperet med

så dom fick ju själva se....

Jag tänkte det att här blir vi väl sittandes för besökstiden när man skulle komma va mellan

9.30-11.30 Men vi hann bara sitta i ca 5min så fick jag komma in till en narkosläkare...


Men nog är det konstigt...Här åker man 7,5 mil för att få vara inne i 2 min.....

Det va ungefär vad det tog....Några frågor om jag hade mått illa dom tidigare gångerna jag hade varit sövd

Om mina tänder satt fast....   ja vad jag vet iallafall svarade jag..... *fniss*

Han kollade i munnen, och om jag kunde vicka huvudet framåt och bakåt.....

Sånt förstår jag att dom inte kan ta per telefon... Men om man har varit sövd tidigare och

man inte har fått några problem med nacken sen sisst,så borde man ju kunna maila in

blanketten som mn hade svaat på och dom ringer upp en....

Så 7 min senare gick vi ut därifrån....


Väl i S-vall så hade jag inga planer mer än att sambon skulle på biltema och sedan skulle jag köpa skor till honom!

Tänkte att det kan han få när han följer med mig överallt när jag ska på sånna här saker.....


Så när det va klart tänkte jag att vi tar en fika sen handlar vi mat och åker hem.....

Men sambon han hade andra planer!


När vi sitter och fikar så säger han:

-Du ska väl in på panduro?

-Näe svarade jag det hade jag inte tänkt!

-Men det är klart du ska dit när du ändå är här!

Jag kan sitta utan för och vänta,medans du tittar!


    

Behöver jag säga att jag älskar honom?


Han behövde inte sitta utanför och vänta.... Han va in på leksaksaffären mitt emot.....


Idag va dagen som läkaren från kliniken skulle ringa, hon som ska operera mig..... Men jag väntade eloho ringde inte.... Idag ringde jag upp och talade om att hon hade ringt mig samma dag som jag ringde och bokade tide,men då va jag inte beredd,så jag hann inte svara. Igår va jag beredd hela dan,men då ringde hon inte....


Dom skickade ett meddelande till henne att hon kulle ringa upp mig idag.... ÄN har jag inte hört nått

och nu är uret 15.41


Idag va mamma och syrran hit en sväng och hälsade på!

Dom hade med sig objektivet till min nya kamera! Så nu har jag suttit och prova det!

Så jag hoppas på att det blir bra bilder ikväll när bonussonen ska uppträda på julsoare´n!

Men annars så blir det automatläge,utan blixt.....

Har inte lärt mig alla finesser än.....







Ovido - Quiz & Flashcards