Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Drömmar.....

Av livetsprovning - 10 oktober 2012 15:53

Ja ibland undrar man ju vad man har dom till.....


Mina innehåller ofta stress..... Så oxå i natt.....


Somnade så gott i går kväll utan att behöva ta något lugnande så det kändes bra! Trodde inte att det skulle gå för jag va inte direkt trött....


Vaknade 1.20 av att sambon kommer och ska hålla om mig.....       


Inget ont i de...Det va bara myyyysigt,men jag visste att han hade tagit en sömntablett,som han nyligen har fått för att han har svårt att sova..... Så lite brydd blev jag allt....

Så vi låg där i mörkret och mös en stund.... Jag blev tvärpigg och tänkte att nu kan han inte somna och sova ändå... Men så fickjag känna efter en stund att det började rycka i hans ena arm och då förstod jag att han höll på att somna..... Så jag låg alldeles stilla en lång stund för att han säkert skulle somna...


Så vände han på sig och då va det min tur att prova att sova.....

Men det gick bra,somnade och sov rätt så bra tycker jag ända tills på morgon sidan.....


Drömmer att jag är på något ställe och en tjej som är på samma ställe som mig och arbetstränar är på.... Hon är i verkligheten höggravid och talar tydligt och klart om ALLT som hon upplever inne i sin mage....

Vilket jag kan tycka är jobbigt.... För jag fick ju aldrig chansen att uppleva de....


Så i drömmen så är vi på samma ställe och skulle åka till vår "arbetsplats" Hon sa att hon skulle lifta..... Och jag kände jag ORKAR inte ha henne i bilen och hon surrar på där i över 1 timme som resan skulle ta....

Så jag tänkte som så i drömmen att om jag "segar på" så slipper jag ha henne i bilen.....


När jag har börjat min resan...Vem står då efter vägen och som inte ha fått lift om inte hon?....

Så jag blev "tvungen" att ta upp henne......


Jag körde som en galning och hon "malde" på om sitt..... Och jag tänkte i drömmen att jag måste försöka att "koppla bort henne" så att jag slipper höra..... Men hur lätt va de?


Vaknade och va så spänd i armarna och axlarna......


Men ryggen är faktiskt lite bättre idag så jag avvaktar med kiropraktorn några dagar.....


Så jag hoppas att jag slipper ha "henne" med i sängen i natt.... Det räcker med att jag träffar henne på jobbet....


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards