Alla inlägg den 27 november 2012

OJ

Av livetsprovning - 27 november 2012 20:17

Tiden bara flyter på....

Det har ju gått 1,5 vecka sen jag skrev....


Har haft en del att göra lite olika projekt.... Brorsan va ju till oss med bokhylla och när jag skulle damma den så insåg jag att den hade dragit sig isär.... Vi va tvungen att vara 3st stycken för att få ihop den,en sköt på en höll emot och en skruvade... Va lite orolig där en stund för att tv:n och stereon skulle åka i golvet....


Sen har jag fått hjälp att bära ut en mindre bokhylla i källarsvaeln som pappa hade satt hyllor på så nu har jag sorterat och ställt in alla blomkrukor... men dom stora fick hamna bredvid för dom gick inte in...


Sen har jag arbetsstänat,det går rätt så bra men jag är så trött och slut i kontoret när jag ska hem,så en dag höll jag på att krocka 2 gånger.... Och det va mitt fel! Stannade i 2 korsningar och ser att det kommer en bil och tänker att jag väntar på den,men då gör kroppen något annat.... Den trampar på gasen... Men det va ju aldrig nån överhängande fara men ändå! Helt otroligt att man kan bli så lut så kroppen gör nått annat än vad huvet hade tänkt...


Just nu så är jag hemma hos mor och far.... Och i morgon ska vi åka en sväng

Sen blir det hemgång för mig för det är jobb på torsdag...


Har varit på hobbyträff och det va ingen hit att jobba dagen efter.... Får nog antingen se till att byta jobb dag den veckan det är hobbyträff. För jag va så slut i måndags...

Slut och "speedad"...Så till slut fick jag ta lugnande för att bli normal... Konstigt att man inte blir så trött så att man kan sova bort en stund...Men det va omöjligt att sova när jag gick för att vila....


Men idag blev jag oxå så där slut,luften gick ur,så då gick jag och la mig en stund och läste och sen sov jag säkert i 1 timme.... :-)


Nu blir det lite fika!

Ovido - Quiz & Flashcards