Alla inlägg den 11 november 2012

Av livetsprovning - 11 november 2012 17:26

Idag har vi varit och firat svärfar....

Och fått lite gofika! :-)


Fruktansvärt trisst väder! helmulet så det nästan började att bli mörkt kl 13....


På vägen hem så började mina armar att göra sig påminda... :-(

Har inte känt nått på hela dan,men då började det....


Nu har jag kyckling i ugnen,som va tvungen att göras oavsett om armarna värkte eller inte...

Men det ska bli gott! Det receptet fick jag när jag va vikarie på ett ställe,så det hänger med! :-)


I går tänkte jag att jag skulle plocka ihop lite saker i mitt hobbyrum för nu har jag dragit fram igen...

Men smart som jag är så börjar jag att "röja" i garderoben i hobbyrummet i stället,så det ser lika illa ut ändå i rummet....

Men jag ska försöka knåpa lite med det efter middagen....

OJ nu ringde klockan....


Ovido - Quiz & Flashcards