Alla inlägg den 7 november 2012

Av livetsprovning - 7 november 2012 14:22

I söndags skrev jag att jag mådde så gott....


Men det kan jag inte påstå att jag gör nu.....


Igår värkte armarna så även idag..... Idag är det värst i händerna/handlederna och ehla vägen ända ut i pekfingertopparna....

Detta är värre än tandvärk.... Det gnur på HELA tiden....


Och det är ett säkert bevis på att jag har gjort för mycket.....


I måndag "höll jag ju igång" om man nu kan kalla det att hålla igång sen jag kom hem från arbetsträningen och inte vilade jag nått...

Igår gjorde jag inget förutom att knåpa lite  hobbyrummet för att försöka "trolla bort" lite av värken och få tänka på annat.... Det enda "vettiga" jag gjorde va att gå och hämta posten och göra middag.... Jo osså hämtade jag lite ved....


Idag tänkte jag att jag skulle ha stugsittardag idag för det blåser så otroligt.....


Inatt fick jag kliva upp för att gå ner och hämta ljuslycktan ute på bron för att den inte skulle blåsa sönder... Och för att jag skulle slippa ligga och fundera på om den skulle vicka...

Så kl 4.30 va jag ner och plockade in den...


Men jag va ut i dag och kände på vädret.... Och även det blåste så va det rätt varma vindar....

Så jag tog med mig fönsterputs och papper ut och tog ena köksfönstret och hallfönstret som va kvar att putsa...

Så jag är rätt så nöjd,även om händerna värker som attan!


Så en sak är säkert.... Nån mer ökning på tiden på arbetsträningen det blir det inte på bra länge...!

Ska prova att gå dessa 6 timmar i veckan sen får vi se om jag kanske tom måste dra ner till 4 som jag hade innan...



Idag

Ovido - Quiz & Flashcards