Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Fick åka hem.....

Av livetsprovning - 13 juni 2013 17:48

Ja igår va ingen bra dag.....


Redan när jag vaknade så va jag så himla slut......

Men trodde att det skulle gem ed sig bara man varit uppe en stund....


På vägen till arbetsträningen så satt jag mer eller mindre bara och stirrade rakt fram.... Ingen bra chaufför....


Väl där så fortsatte jag med besticken som jag har hållit på med och sorterat dom senaste gångerna... Och sedan blev det mentalträning/avslappning...

Och coachen såg nog hur trött jag va.... Så hon tyckte att jag skulle äta lunch och sedan åka hem....


Och det va nog en bra ide,även om jag tänkte tjuras på... Men då sa hon,va inte så tjurig nu!! åk hem!!


Det va första gången som jag har åkt hem.....


Väl hemma tog jag lite melon och la mig i soffan för att kolla på lite tv,men slocknade.... Och sov/låg till 17 ca....


Värken va inte så farlig,men lite så där som varnar att nu har du gjort FÖR mycket....


Tog 1 lugnande först,men fick ta 1 till på kvällen.....


På kvällen åkte vi till svägerskan och hon bjöd på en god rabarber paj/kaka... Den ska jag nog ta och göra någon dag....


Idag är det lite bättre,men känner mig svag.... Lätt utmattad.... Ungefär som om det ligger och lurar och kan "slå till" när som helst.....

Har varit inne och knåpar i hobbyrummet i dag.... Perfekt väder för det för det har regnat hela dan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards