Alla inlägg den 10 april 2011

Av livetsprovning - 10 april 2011 18:54

Så har denna "helvetes vecka" nått sitt slut.....


Det har varit en berg o dal bana denna vecka med avslag på överklagan till FK och avslag på den "nya" ansökan om sjukpenning....


Försöker att tänka så positivt som jag kan ,men i morse då ramlade det över mig igen.... Jag anses som frisk... Men känner mig som allt annat....


I morgon ska jag till arbetsstrategerna ... Tror jag att det hette.... Genom arbetsförmedlingen.... Får se om dom kan hitta att jag är arbetsför.....


Den här dag en har varit rätt så Ok iallafall med orken, men så har jag inte gjort nått  "utsvävande" ingen dusch, ingen promenad, inget arbete här hemma.

Jag har "knåpat" med att göra  2 st kort till mina kusinbarn.


Har även fått en släng av ryggskott.... Halkade här ute på gården när jag va och hämtade posten..... KUL.... not....




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards