Alla inlägg den 13 april 2011

Av livetsprovning - 13 april 2011 19:44

Ja kanske det finns ett hopp om att det ljusnar när det gäller sjukförsäkringen....

Vet ej om det kommer att hjälpa mig, men man lever på hoppet....


Idag har det varit en "rätt ok dag"


Har knåpat lite... tvättat en maskin med tvätt....

Varit ute och tog en promenad, som jag egentilgen ska göra 2 ggr i veckan ...

Har fysisk aktivitet på recept....

Men har den senaste 1,5 veckan varit så pass dårlig att det har inte blivit av...


Men idag så knallade jag iväg och gick min premenad som är 1 km...

Tycker innerst inne att det är för lite men vad gör jag?

Hade jag bättre ork skulle jag gå lääängre och framför allt så skulle jag ju göra det oftare...

Men men... jag är glad att den blev av idag.


efter eftermiddags kaffet så gick jag ut igen.... Kollade vad sambon pysslade med, han har börjat stapla upp veden i vedboden.

Gick in i boden vägg i vägg.... Den är i STORT behov av en röjning.....

allt är lämnat som det va när svärföräldrarna flyttade....

Sambon hade börjat för nån dag sedan och knåpat och plockat där inne, så jag sorterade in lite fiskegrejjer i en låda, plockade upp grillkol som hade rasat ur påsen, inget märkvärdigt, men kändes dock kul att kunna göra "nån nytta"


Hoppas bara att detta inte är FÖR mycket för mig så att jag blir dårlig i morgon.... Det är en ballansgång som är svår.... Vad är lagom....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards