Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Låg....

Av livetsprovning - 14 november 2012 15:00

mmmm Det har nog varit lite mycket nu det sisstone...


Igår hade vi "släktträff" syrran skulle besikta bilen,pappa med så vi träffades och tog en fika...

pappa kom senare men mamma, syrran och jag...  :-)

Sen va vi till erikshjälpen och där fyndade dom/vi lite sen lämnade dom in lite saker...


pappa slöt upp senare,men då va jag rätt så trött i huvet så jag åkte hem....


Jag fortsatte att dona i hobbyrummet,men orken va rejält nedsatt.... Hade köpt sortimensskåp som jag ska ha här på skrivbordet för att ha lite smått och gott i så då fick jag städa lite här på bordet...  :-)


Och idag värker armarna mer igen.....


Men jag vill ju inte bara ligga eller inte göra nått alls,bara för att jag är så matt... Jag vill ju knåpa lite med nått! Men då blir det för mycket.....


Så idag är jag både slut i huvudet,matt oxå värken upp på de... Så det känns som om jag skulle vilja gå i ide och stanna där tills värmen och vårsolen kommer....


Har tagit värktabletter men det hjälper föga.....


I natt måste jag ha sovit som en gris..... !! För jag vet inte att jag har vänt på mig och sen har jag inte hört sambons väckarklocka.... Så när jag vaknade 9.45 så tänkte jag nu har han försovit sig som ska skcika bonussonen på skolan! men så upptäcker jag att sängen är tom!

Har då kunnat sova mer men ville kliva upp och va lite med sambon innan han åker på sitt....


I morgon så börjar jag 9 för då ska vi ha möte.... Undrar om jag vaknar till dess? :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards