Alla inlägg den 14 april 2013

Av livetsprovning - 14 april 2013 09:19

Ja inte vet jag om det blev/är för mycket....


Eftersom att jag va på den stora träffen förra helgen har jobbat 0nsdag och fredag denna vecka och städat lite hemma och igår följde jag med pappa och brorsan till s-vall,påmotormarknad eller vad man nu ska kalla det....


Det är en blandad markand en liten sådan,där dom även har annan kuriosa...


Försökte få liv i sambon men det gick inget vidare...Så han blev hemma..... Och han ringde sen och sa att han hade inte orkat följa med....Och jag tror honom...För han har mest legat och varit kurig sen han bytte medicin.... Illamående,fryser och svettas omvart annat och verkar dämpad.... Så det kanske ja bättre att han blev hemma....


Men åter då till dagen idag .....


Somnade 12 och vaknade 06.30 med att jag har så ont i ena höften lixom bak i ryggen, och nu har jag kätt mig och gått ner på nedervåningen och nu värker det på båda sidorna :-(  och neröver låren på utsidan benet...


Visst jag har haft mycket värk förut och dom vet inte vad det är men detta är nytt.... Och jag känner mig så stel! i musklerna lixom...


Ska till den nya läkaren på tisdag får se om han hittar nått..... Jag tycker att det verkar lutar åt fibromylargi.... Inget positvt i sig.... Men det skulle vara positivt att veta vad det är och att man kan få en "vettig" diagnos.....


Kanske är det en kombination mellan utmattningssyndrom och fibro,vad vet jag?


Sen vorde det väl inte helt fel att gå ner lite i vikt...... Men hur lätt är det lixom,det är ju inte ens lätt för den som är frisk.... Jag kan ju bli så utmattad bara att gå till brevlådan.....

Kanske det inte vore så dumt med en operation iallafall??


Ja vi får se vad han säger....


Idag ska det vara "vattenmöte" i vattenföreningen som vi är med i för vårt vatten här hemma...Hade tänkt gå dit för det är inte långt..... Men som det känns nu så vill jag helst inte utmana ödet....

Men det ska ju vara bra att röra på sig......


Så nu funderar jag på om det blev för mycket helt enkelt för min kropp att gå och titta på lite grejjer och vi vilade och fikade där och sedan åkte vi på biltema för jag skulle köpa limpistol,men den va ju givitvis slut.....

Så då fick vi åka på Jula i stället.... Och den va billigare där.... :-)


Så det blir nog till att äta nått och sedan ta lite tabletter så att det blir med uthärdligt......


Ovido - Quiz & Flashcards