Alla inlägg den 15 april 2013

Av livetsprovning - 15 april 2013 16:15

Alltså idag har det varit HEMSKT!


Benen har värk så fruktansvärt!

Tog naproxen och alvedon innan jag for på arbetsträningen men inte blev det nå bättre av de....!


Lite känner jag av armarna oxå,men det värsta är benen.....


Fick be om att få en alvedon av en jobbarkompis till fikar på eftermiddagen.....


Fattar inte! Nu verkar det ändå har lugnat sig pyttelite....


Denna dag hade jag kunnat varit utan!


Sen gjorde det väl inte saken bättre att jag stod och strök hela tiden jag var där.....!!


Visst jag ska göra allt,men tycker att det kan vara nån måtta! 3 timmar vid strykgärnet....


Blev så less..... 1 av cheferna frågar en annan som stod tillsammans med mig hur går det och namet på henne när lunchen va klargår det bra att stryka en stund till? och då står hon bakom mig,men mig frågade hon minsann INTE!

Sen vid fikat,samma visa,frågar henne men inte mig!


Dum som man är så gör man det man blir tillsagd att göra!

Istället för att avbryta och gå därifrån och be om att få göra nått annat.....


Men i morgon ska jag till doktorn och då hoppas jag att jag kan få nån slags klarhet i vad det kan vara!

Om det är fibromylargi eller....?!


Men det är bara att kämpa på.....!

Ovido - Quiz & Flashcards