Alla inlägg den 24 april 2013

Av livetsprovning - 24 april 2013 17:35

Ja jag trodde att idag så har det vänt.....


Det gick bra och jobba och vi hade friskvård idag 1 timme så jag va ute och knatede runt lite och va in på färgaffären och frågade om lite vinyl till min skärmaskin,så jag va ute ungefär 45 min ingen långpromenad men ändå...

In och jobbade  30 min och sen åkte jag hem...


Drack kaffe och sedan gick jag och la mig på soffan och slummrade lite till tv:n, men nu känns det inge vidare....  :-(


Hade tänkt att göra kasslergryta,men hade ingen direkt ork till de... Så sambon föreslog risgrynsgröt som jag hade handlar i söndags,så det får bli det till middag idag....


Men hua vad orkeslös och matt jag känner mig.... Skakis ungefär som om jag skulle ha blodsocker känning....


Vet inte om det har med att jag ökade på medicinen jag fick av läkaren igår,eftersom att jag hade mer värk så tänkte jag att det är lika bra att öka på nu när jag har ätit den i 1 vecka.... Och jag skulle ju kunna öka den till 50 mg och nu är jag uppe i 20 mg....


Näe nu blir det lite gröt......

Ovido - Quiz & Flashcards