Alla inlägg den 20 april 2013

Av livetsprovning - 20 april 2013 11:42

Visst är det konstigt att man kan uppleva små, små saker som nyanser?

Att man ser en lite,lite skillnad mot vad det som har varit?


Jag jag ser nyanser,av min sambo som jag INTE har sett på väldigt lääänge!   


Små,små saker som känns så himla STORA och att det går åt rätt håll!


Han började med sina nya tabletter torsdagen den 11/4 och nu märker jag små,små saker.....


Han verkar lite mer sig själv..... Tänk förut sa han alltid tack för maten.... Det har varit så tyst....

Men så plötsligt en dag så säger han tack för maten!!!   

Han är lite mer pratsam,ja små små saker som jag inte riktigt kan sätta fingret på,men dom finns där!


Nu börjar det finns at lite,liten stimma av ljusning.....


Är så glad för hans skull att han kanske oxå känner att det håller på att vända!

Men jag vill INTE ta upp det med honom för det är inte säkert att han själv känner av den ännu....


Men just nu klammrar jag mig fast vid det att jag ser viss skillnad!   


Ovido - Quiz & Flashcards