Direktlänk till inlägg 23 april 2013

För mycket IGEN....

Av livetsprovning - 23 april 2013 19:11

Ja nu har jag gjort för mycket igen dom senaste dagarna....


På Lördagen åkte jag till min bror och låg över där för jag skulle på hobbyträff på söndagen....


Vi började lite tidigare och åkte iväg till en pysselbutik som var på tillfälligt besök så vi kunde handla lite.....

Jag köpte inget särskillt,men lite mer ljusa papper och 1 fjärilspapper som jag snart hade använt upp allt av och sedan 1 storpack av små vita blommor blev det!


Sedan åkte vi hem till hon som har "hand" om dessa träffar och satt där och gjorde 3:D skor....


Åkte tidigare för att åka och handla mat som jag brukar göra och passa på när man ändå är i stan....


Det gick snabbt och lätt så när jag va på väg hem så stannade jag för hos en tjej som jag träffade på tåget ner till den stora träffen i S-holm.... För hon bor efter vägen hem,så jag tänkte som så att då passar jag på när jag ändå passerar....

Väl hemma så packade vi upp varorna och när vi öll på med det så va klockan 20.45

En låååång dag!

Så det blev en fika och sedan snabbt i säng....


Igår jobbade jag 4 timmar....... Det gick faktiskt rätt så bra även om jag inte va så pigg i "kontoret"....

Väl hemma så gick jag ut och tittade och plockade lite i sommarstugan men inget märkvärdigt....

Gjorde kycklinggryta och ris till middag....


Idag betalar jag STORT ...... Hua va slut jag har varit, orolig och lixom myrkryp i kroppen och en "mjölksyra" i kroppen och på det värk!

Har får tagit lugnande 2 gånger idag för att komma ner på backen....

Det va riktigt längesen som jag va så här riktigt illa....


Men ändå å har jag trottsat det och gick ut en snund på gårn för att leta sambon,men så kom jag på att jag hörde ju en bil som mullrade och mycket riktigt hans bil va borta....

Så jag gick en sväng runt gårn och ner till pärlandet ....


In och vilade en stund och sedan dammsög jag kök,hall och vardagsrum.... Men alltså det är egentligen inte rätt att ändå tjuras på,det känner jag för nu värker det mer i armarna....


Sköljde på potatisen och gick in och knåpade lite i hobbyrummet.... Och sedan gjorde jag fransk fiskgratäng i ungnen....

När vi sitter och äter middag så kommer det en okänd bil upp på gårn, och utanför står en okänd kvinna med ett stort paket från Interflora.... Och undrar om hon har kommit rätt!

Jag blir så snopen...

Så näja jag kommer in i köket igen så fårgar jag sambon om det här han som har gjort det där,för han hade ju varit ute på vift....

Men det hade han inte! Så när jag öppnar paketer så kommer det fram en jätte fin bukett från min kusin och hennes dotter!


Blev så glad och rörd så tårarna rann!

Här han man en "skitdag" som är värre än vad det har varit på lääänge så kommer det 1 bukett med blommor så precis!

Tack älskade Sandra! Du gjorde min dag!


Nu har jag något att njuta av!


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsprovning - 30 december 2014 11:42

Ja egentligen.... Har inte varit in här och skrivit något på snart 1 år.....   MASSOR har hänt!!   Både bra och dåliga saker.....   Ska försöka skärpa mig och göra en "sammanställning" för jag vill ju gärna ha det dokumenterat oxå, så a...

Av livetsprovning - 14 februari 2014 21:54

 Ja det har varit eller är mycket nu....   Har en del saker som jag hemskt gärna skulle vilja ha gjort klart innan operationen.... Bla förra veckan så donade jag i köket, diskade allt som är uppe på köksskåpen.... Och efter det så blev jag li...

Av livetsprovning - 6 februari 2014 19:07

Idag och igår fick/får jag betala för det jag gjorde i tisdags när jag höll på i sovrummet o ytte gariner o i sängen....   Igår var jag ju så speedad...   Idag är jag så "låg"   Helt utmattad!! Så fort jag rör på mig tex för att gå o häma...

Av livetsprovning - 5 februari 2014 18:33

Ja tänka sig.... Nu har lite "rättvisa" skipats.....      Har varit "nere" och funderat på detta med att min operation blev framskjuten och andra som börjat sin "resa" senare än mig skulle få sin operation tidigare än mig.... Det kändes inte rätt...

Av livetsprovning - 3 februari 2014 21:48

Har hela helgen och idag måndag varit så himla hungrig!!!   Har druckit vatten som en galning i helgen och har varit ute och gått både lördag och söndag....Men idag/kväll kom "bakslaget" eller rättare sagt hela dan....   Har haft så ont i höf...

Ovido - Quiz & Flashcards