Alla inlägg den 17 maj 2013

Av livetsprovning - 17 maj 2013 19:34

Ja idag har det varit en riktig "tomgångs dag" Ändå så va jag iväg och arbetstränade.....

Men inte va det någon fart direkt....


Vaknade med huvudvärk som har suttit i hela dan....   

Den kommer från nacken,känns som om att musklerna i nackfästet fick jobba för mycket igår vid tippa testet...


Men när jag kom hem så tvättade jag pärlan och donade lite.... Åkte och köpte tändvätska,så vi kunde grilla.


Kände att jag blev mer och mer skakis,så när vi håller på och plockar av bordet efter maten så "pyser" luften ur....

Blir så matt och slö.... Tom sambon såg att det blev "nått"....


Så nu ska jag försöka vila och komma till ro och ev duscha sen innan läggdax,sen hoppas jag att det är bättre i morgon så jag kan åka på bilträff...


Men nu är jag så utmattad i armarna så jag måste ha stöd mot bordet när jag skriver...    

Ovido - Quiz & Flashcards