Alla inlägg den 22 maj 2013

Av livetsprovning - 22 maj 2013 20:55

Idag har jag ökat på min tid på arbetsträningen med 1 timme..... Och sedan blir det 1 timme till på fredag....



Och det märktes....... vi hade ett möte sissta timmen och jag kände hur luften sakta men säkert började pysa....   

Det va en "uppdatering" om Polecyn på jobbet och dom "riktlinjer" som dom har,så det hade jag redan hört men sedan fick man skriva på att man hade hört detta...


Handlade lite innan jag åkte hem och väl hemma blev jag bjuden på kaffe...   


Sambon la sig i soffan och jag kastade ner mig i den andra änden av hörnsoffan... Och där slocknade jag...

Så jag sov i 1,5 timme....

Men jag behövde det säkert!


Men nog är det väl märkvärdigt hur 1 timme ska "kosta på" så?

Men det är bara att bita ihop för så här va det sisst oxå när jag höjde upp tiden... Då "dök" jag ett tag tills det hade "normalisterats" Och jag vill visa att jag iallafall försöker inför mötet som jag ska ha till veckan med AF,FK läkare osv.

Men jag blir så less på min kropp... Varför ska man bli så slut av 1 liten ynka timme?


Har haft en mindre "bra" dag med värken oxå, så jag tog 1 alvedon extra i morse,men egentligen är det ju inget att orda över för det har som sagt kunnat varit värre! Så att inte ens alvedon har hjälpt!


I morse så upptäckta jag att häggen blommar för fullt! ÅHHH vad det luktar GOTT!!!   



Ovido - Quiz & Flashcards