Alla inlägg den 28 maj 2013

Av livetsprovning - 28 maj 2013 11:05

Japp det är på G....


Ryggen har "varnat" ett tag.... Än har det inte blivit akut,men jag känner att det är nog inte långt borta...

Försöker att vara "försiktig" men är så stel på morgonen och sedan strålar det som vanligt ut i den högra höften...


Så igår ringde jag till koripraktorn och jag fick komma redan idag!   


Håller på och tvättar och hänger ut kläder för det är ett strålande vackert väder!


När jag gick och hämtade posten så kände jag riktigt hur det känns njutbart!

Njuter av det fina vädret och att sambon mår bättre och jag ska försöka att bara må, nu när det

känns så här!

Det va ju ett tag sen man hade den här känslan!


Sambon började fixa med bilen igår som ska besiktas på fredag... Det va lite rosthål som ska svettsas...

Så kommer han in och frågar - du ska inte ha bilen i morgon va?

Jo svarar jag,jag ska till kiropraktorn... Så stackarn trodde han skulle måsta gå ut och göra den klar i går kväll,för nu är den upphissad...


Men jag sa det att jag tar pärlan!

ska bli härligt att få ut och åka lite i det strålande solskenet!


Igår kväll satte jag lite av blomplanten,egentligen hade jag tänkt köpa mer jord idag,men eftersom att jag åker i pärlan så får det bli en annan dag......

Satt e sedan planten bakom fönster som finns över så att dom ska få växa till sig lite där bakom...

Hoppas att dom blir lika fina som dom blev i fjol...I år ska jag även testa nått nytt...

Har en balkong på övervåningen och i år ska jag ha blomlådor där med surfinia i...

Så jag hoppas att don växer sig riktigt stora och blir fina och hängiga!


Näe nu ska jag ta och fixa till mig innan jag ska dra...

Ovido - Quiz & Flashcards