Alla inlägg den 29 maj 2013

Av livetsprovning - 29 maj 2013 21:40

Ja det gäller att ta tillvara när man känner lycka!   


Det har "hänt" så mycket den senaste veckan med sambons mående,så jag är nästan i chock!

För för bara 1 månad sen så va det riktigt illa! Och jag hade ju funderingar på att flytta t o m!


Nu är dom tankarna borta och jag försöker njuta och leva i nuet!


Visst det fortfarande rätt långt kvar innan har är sig själv igen! Men det går garanterat åt rätt håll!!

ÄNTLIGEN!


Så som jag har saknat min "gammla" sambo!


Han verkar inte märka själv av den förändring som jag ser/märker,men det lär han ju göra förr eller senare att han "känner igen! sig själv lite mer!


Jag älskar det lilla jag ser!!   


Tänk att så lite kan betyda så mycket!


Och det gör ju att jag oxå mår bättre och det är inte lika "tungrott" här hemma!


Va ju till kiropraktorn igår.... Men idag har jag nästan,nästan ska man tillägga likadan som innan... Men nu har jag även varit mer "trött" i ryggen... Men jag hoppas att det släpper och att jag slipper åka dit på ett tag igen!



Ovido - Quiz & Flashcards