Alla inlägg den 2 februari 2012

Av livetsprovning - 2 februari 2012 19:07

Funderar på att starta en ny kategori med namnet värk.....


För då blir det lättare att gå tillbaka och kolla hur länga det har pågått osv..... Så nu är det gjort...


Natten som va va allt annat än rolig...... Värkte i båda armarna både i handlederna och armbågarna.

Handlederna har jag ju stöd på för karpateltunnelsyndromet inte ska slå till....  Så det brukar ju inte värka i dom....

Men,men.... Vid 01.30 så gav jag upp tog en alvedon,vilket jag hade tagit hela dagen oxå...


Lyckades till slut somna men vaknade titt som tätt med att jag låg och sträckte ut armbågarna så då värkte dom ju ändå mer.... Så det har varit ytterliggare en oroligt natt.... Vilket resulterar i en kaotisk mage....


Men nu till något mycket mer roligt!!    


Idag är det 3,5 år sedan jag träffade mannen i mitt liv!

Och idag är det 3 år sedan vi förlovade oss!!


Minns så väl båda dagarna!


Men minns framför allt att vi va till min mormor som låg på infektion,och med oss hade vi "go fika".....

Mormor hade längtat någon god bulle till kaffet så det köpte vi med oss......


Jag hade luftrörskatarr,med en hemsk hosta,men det skulle tydligen inte vara smittsamt,men jag fick ha på mig munskydd,med nån konstig ventil på..... Mormor hörde knappt va jag sa.....

Jag talade om att vi kom med förlovningsfika.... OJ mad mormor och mamma blev överraskade!

Men hon undrade om han oxå hade en likadan ring som mig!    


Hade pratat med pappa på telefon och han läste annonsen....

-Han frågade och jag svarade ja!

Vi hade inte talat om att vi skulle förlova oss utan ville se om dom såg annonsen!

Mamma hade inte sett den i tidningen....

Den enda som visste om vår förlovning va min bror,som hade gjort ringarna!   


Jag är så glad att vi hann göra det och att mormor hann vara med och fira!

Hon undrade om vi skulle ha förlovnings kalas... Ja det är klart sade jag och då ska du vara med!

Precis som syrran hade,men jag sa att vi kanske får vänta till det blir varmare.... Och det va hon med på....


Men hon hann aldrig de.... 1 vecka senare så somnade hon in...Men hon fick åka hem och hon fick uppleva

"vår dag"! och det är jag så glad för!


Så idag har jag slagit på "stort" !!


Jag åkte och köpte lite gott till kaffet och sedan va jag in på blomsteraffären,för att köpa blommor till oss!

Väl där så hade dom TOK REA på orkideér! 50 kr st!!!

Vissa va väl inte så där super duper fina,mendet skulle komma fler blommor!

Jag köpte 4 st åt mig själv (4st till priset av vad 1 skulle ha kostat annars typ).

Och sedan köpte jag 1 som jag ska ge till mamma till helgen.

Tänkte att det kunde vara kul för henne att få nu när hon kommer hem!


Samtidigt så va jag och tände ljus för vårt lilla   :a

I morgon är det 4 månader sedan vi misste dig..... 


I natt blir det kallt! Just nu är det 22 grader kallt.... !


Blommorna jag köpte till oss i dag....


    


 

Ovido - Quiz & Flashcards