Alla inlägg den 18 februari 2012

Av livetsprovning - 18 februari 2012 19:16

Ja inte på nån nära åt oss.... Utan på Witney Houston......

Just nu håller Kevin Costner tal.


Ibland kan man undra.... Hon blev 48 år....Och har en dotter på 18.....

Varför är man då inte mer rädd om sig? Men det är klart droger har en stark dragkraft......

Det sägs ju iallafall att det va de som tog hennes liv....


En stor sångerska med en underbar röst,har tystnat.......


Min dag började med huvudvärk.......

Har drömt något så jag hade legat och spänt mig...... Inte ens treo har hjälpt.....Men så masserade sambon

mina axlar och nacke och det blev bättre!   


Har gått en promenix,till garaget där sambon håller på med en grävskopa,som behöver en koll...


Idag har vi ätit tacos! Tänk det skulle jag kunna äta varje dag! Näe kanske inte riktigt...

Men det är ju så GOTT!


Fattar inte en sak...... Jag är så spänd!!

Är så spänd!! Framför allt i käken..... Biter ihop.....Försöker att "reka" den men det hjälper föga...

Vet inte om det är en biverkning på medicinen.... Spännings tillstånd.... Får kolla de....

Men det borde ju vara övergående.....



Ovido - Quiz & Flashcards