Alla inlägg den 10 februari 2012

Av livetsprovning - 10 februari 2012 18:57


Snälla gå in på länken och skriv under! Det kan bli din tur att drabbas en dag!

Det vet man aldrig!

Sprid det oxå vidare så att fler kan skriva under för detta är viktigt att det blir ett slut på!




http://www.utförsäkrade.se/

Av livetsprovning - 10 februari 2012 17:36

Kollade nyss och 2 st intyg hade kommit in IDAG till FK!!


DET måste väl firas?? Va till läkaren den 25 januari... Idag den 10 februari kommer intygen äntligen in!

Nu hoppas jag bara att dom går igen oxå!!


Idag har jag varit piggare!   


Jag började dagen med att hänga tvätt och tvätta en till, och sedan dammsög jag vårt sovrum och lite i hallen uppe.

Plockade ur diskmaskinen och det kändes! Tänk att det ska vara så tungt att plocka ur en bänkdiskmaskin! Armarna blir som bly! Sedan fikade jag och plockade sedan i en ny....


Sedan har jag suttit och stansat ut löv till lite kort....


Nu på eftermiddagen va jag ut och plockade i 4 st väskor med ved och va ut i sommarstugan med lite plock som skulle dit...

Sedan ryckte jag ner den andra gardinen i köket och fick hjälp av sambon att kroka upp den andra....

Som tur va så slapp jag styka den med! Men nu är det bara duken kvar.... och den slipper jag INTE stryka   


Idag så ska vi äta "mutnings middag"     Om bonussonen hade alla rätt på länderna och städerna i Grekland,Italien,Frankrike och dyl så skulle vi äta pizza.... OCH det hade han!

Skulle tro att det skulle ha blivit pizza ändå någon dag för det är längesen vi åt det nu när han är här hos oss....

Så nu sitter jag här och väntar på att sambon kommer hem med den!   


Tycker att jag har gjort mycket idag..... Mycket med tanke på hur det skulle kunna bli när jag gör så här mycket och då krascha.... MEN idag har det gått bra!

Så nu hoppas jag att jag inte behöver "betala" för att jag har gjort detta idag!


Men det är så livet ser ut med trötthetssyndrom...Man måste lära sig att planera och prioritera!.....

Men det är inte lätt!

Som tex dammsugningen på övervåningen har jag sparat på läääänge nu.... Men då har jag gjort annat i stället,

nått annat som "måste" göras....Man får lära sig att ha "skygglappar" på.....


Men nu skulle nedervåningen dammsugas.....   


Alltid är det nått som ska göras.... Det kallas väl livet??



Ovido - Quiz & Flashcards