Alla inlägg den 3 februari 2012

Av livetsprovning - 3 februari 2012 13:48

Ja nätterna och dagarna oxå för den delen ser likadana ut.....


Värker i armarna...... I lederna...... Värst är det ändå i armbågarna.... Den högra kan jag fortfarande inte räta ut

riktigt.... Jo om jag tar det försiktigt....Men när jag knåpar här i hobbyrummet,då glömmer jag bort

mig och då gör det ont....Eller rättare sagt jag glömmer bort mig lite hela tiden verkar det som....   


I natt har det varit ordentligt kallt.....

När jag klev upp och då var klockan över 10 då var det 23 grader kallt......


Idag åker jag hem till min mor och far och ska  snusa på bebis!

Syrran med sin familj kommer upp,ska bli kul att ses!


Så i helgen blir det inget blogga av, då jag ska njuta av 2 st små guldkorn!    


Nu ska jag dricka kaffe!    

Ovido - Quiz & Flashcards