Alla inlägg den 20 februari 2012

Av livetsprovning - 20 februari 2012 14:40

När nu är jag less på denna huvudvärk!

Har haft det ända sen jag började med nya tabletterna..... i rättare sagt 6 dagen idag......


Är så himla spänd i nacken axlarna,men framförallt i käken.....


Har provat det mesta...Ut och gå, köra avslappning,rör på mig ännu mer... Bakat en morotskaka...

Det enda jag inte har provat är spikmattan.....

Men jag har inte en sån där mjuk med tyg på baksidan itan en som är i plast ungefär som plastplattor,med

5 cm långa spikar på..... Kan bara lite krånglaigt att "komma upp på den" man får lixom rulla upp och sedan rulla av

den annars dör man... !

Men jag får nog prova de....


Har ringt till kvinnokliniken för jag ska dit på torsdag för att höra hur lång tid jag har bokad.... 30 min....

Blir en del att hinna ta då... Men jag får skriva upp så att jag för med allt!


Har även varit in och kollat på FK om mitt sjukintyg har kommit in sen jag va hos läkaren i förra veckan.....

Men även denna gång så har det inte heller kommit in..... Antar att det va för att läkaren va rätt så stressad...

För dom ringde efter honom från sjukhemmet.....

Men som tur är så har jag en kopia..... Har provat att ringa hon som skulle vara min handläggare för att kolla av om det har kommit in men inte finns ännu på mina sidor på datan..... Men hon svarade inte......


Igår va första dagen som jag tog hel dos av tabletterna.... Har tagit en halv tablett i 4 dagar,men igår ökade jag på.... Och det känns idag kan jag säga..... Lullig..matt... Lite yr..skakis.. lite illamående har jag varit sen jag började med dom.... Men det är en vanlig biverkning.....


Näe nu ska jag prova att ringa FK igen....


Ovido - Quiz & Flashcards